Letošní ročník soutěže zaměřené na inovační projekty „Dejte hlavy dohromady“ ovládl tým studentů z Vysoké školy ekonomické v Praze - Young sharks. Vítězný projekt zahrnoval nejen komplexní komunikační strategii pro segment youngsters včetně nových produktů, ale také vlastní reklamní video a letáky. Vítězný tým získal poukazy na nákup elektroniky ve společnosti Electro World v hodnotě 10.000 Kč pro každého člena.
„Všem účastníkům finále jsme nabídli možnost absolvovat stáž v Komerční bance. Studenti dostali příležitost zapojit se do inovačního procesu KB a navrhnout řešení jak reagovat na změny, které probíhají v bankovním sektoru. I pro nás byla soutěž velmi inspirující a přinesla nám neotřelé a svěží tipy,“ uvedl Patrice Begue, výkonný ředitel pro Marketing a Komunikaci KB.
Inovační soutěž „Dejte hlavy dohromady“ vyhlašuje každoročně Komerční banka a je určena pro vysokoškolské studenty. V letošním roce si mohli studenti vybrat téma pro své projekty dle vlastního výběru a vlastních zájmů. Do finále roku 2015 se probojovaly čtyři projekty talentovaných studentů, zaměřené na zvýšení konkurenceschopnosti tradičních bank v době revoluce fintech, na vhodné a správné zacílení komunikační strategie směrem k mladým klientům nebo na využití E-identity při komunikaci ve státní i soukromé sféře.
Více informací o soutěži naleznete na stránkách http://www.kb.cz/dejtehlavydohromady/.
Zdroj: tisková zpráva Komerční banky, a. s.